Nuorten kesätyöpaikat 2024

Pyhäjoen seurakunta työllistää nuoria 16-18 v. kesätöihin hautausmaalle ja seurakunnan pihapiirin siistimiseen.

Tehtäviin kuuluvat nurmikon leikkaaminen, hautojen kastelutehtävät sekä muu siistimistyö.

Kesätyöt alkavat koulujen päätyttyä maanantaina 3.6. ja jatkuvat elokuulle, koulujen alkamiseen saakka. Kesätyöntekijät saavat tietyn työskentelyjakson kesän ajalle. (Huomioi, että vain yksi palkattavista voi aloittaa 3.6.) Jokaiselle palkattavalle tehdään kahden viikon työsopimus. Työpäivät ovat arkipäivisin ja työaika on klo 7 - 13.

Lähetä työpaikkahakemus osoitteella: pyhajoki.seurakunta@evl.fi  Kerro vähintäänkin yhteystietosi, opiskelupaikkasi, työkokemuksesi ja toiveesi työnteon ajankohdasta. Kesätöihin tulevan ikä täytyy olla vähintään 16 vuotta.

Haku päättyy maanantaina 1.4.2024 !

Lisätietoja Tiina Tiirola, tiina.tiirola@evl.fi

Tehtäviin valinnat suoritetaan huhtikuun alussa.

PS.  Voit myös hakea meille töihin Pyhäjoen kunnan rekrypalvelun kautta. Tehtävä on kuntarekryssä nimellä Kesätyöt.

Huomio, että heillä hakuaika päättyy 31.3. !