Lapset kuuntelevat tarkasti lastenojaajan raamatullista kertomusta.

Lasten ja perheiden tapahtumia

PERHEJUMALANPALVELUKSET
Perhekirkkoja järjestetään muutaman kerran vuodessa. Seurakunta toivottaa lapsiperheitä niihin lämpimästi tervetulleiksi. Lasten äänet saavat kuulua kirkossa. Perhekirkot ilmoitetaan nettisivuilla sekä Kuulumiset-lehdessä.

4-VUOTISSYNTTÄRIT
Alkusyksystä vietämme 4-vuotiaiden ja heidän perheidensä kanssa synttärijuhlaa. Seurakunnassa on jo tullut perinteeksi, että juhlaa vietetään yhdessä 70- ja 80- vuotiaiden kanssa. Kaikki 4-vuotiaat saavat kutsun tärkeään juhlaan.

LINNANJUHLAT PERHETAPAHTUMA
Lasten oikeuksien päivän tienoilla marraskuussa vietämme mukavaa perhetapahtumaa, jossa on monenlaista tekemistä ja lopuksi herkkupuffet.

KOULUUN LÄHTEVIEN SIUNAAMINEN
Uusien ekaluokkalaisten kouluun siunaaminen järjestetään kirkossa joko toukokuussa tai ennen koulun alkua elokuussa.

SYNTYMÄPÄIVÄKORTIT 2-VUOTIAILLE
Seurakunnasta lähetetään jokaiselle kaksivuotiaalle onnittelukortti ja samalla muistutetaan vanhempia iltarukouksen tärkeydestä.