Kirkkokuoron harjoitus seurakuntatalo

Seurakunnan musiikkitoiminta

Musiikki on tärkeä osa seurakunnan toimintaa ja keskeisesti mukana jumalanpalveluksissa, opetuksessa ja julistuksessa. Se on kristillisen seurakunnan rukousta, kiitosta ja ylistystä. Musiikin avulla voimme kokea Jumalan hyvyyttä ja lohduttavaa läsnäoloa sekä osallistua konkreettisella tavalla seurakunnan elämään.

Pyhäjoen seurakunnan musiikkityöstä vastaa kanttori Marja Ainali. Hänen vastuualueisiinsa kuuluu muun muassa jumalanpalvelusten ja kirkollisten toimitusten musiikki sekä musiikkikasvatus, musiikkiryhmien johtaminen ja konserttitoiminta.

Pyhäjoen seurakunnassa on kirkkokuoro, jossa on sekä nais- että mieslaulajia. Kuoro laulaa jumalanpalveluksissa noin kerran kuukaudessa toimintakausiensa aikana sekä harvemmin muissa seurakunnan tapahtumissa. Uudet laulajat ovat tervetulleita kuoroon, erityisesti toimintakausien alkaessa syksyllä ja vuoden alussa. Otathan yhteyttä kanttoriin ennen mahdollisen kuoroharrastuksen aloittamista.

Kaikenikäiset yksittäiset laulajat ja soittajat ovat myös tervetulleita musisoimaan seurakunnan jumalanpalveluksiin ja muihin tilaisuuksiin.

Kirkkokuoro seurakuntatalolla