Lapset kuuntelevat tarkasti lastenojaajan raamatullista kertomusta.

PERHEJUMALANPALVELUKSET

Perhekirkkoja järjestetään muutaman kerran vuodessa. Seurakunta toivottaa lapsiperheitä niihin lämpimästi tervetulleiksi. Lasten äänet saavat kuulua kirkossa.

PYHÄKOULU

Pyhäkoulu kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina klo 18-19 Sarpatissa. Alkuhartaus, leikkiä, laulua sekä mehu-ja keksitarjoilu. Alle 5-vuotiaat huoltajan kanssa. Samaan aikaan on kirkossa iltajumalanpalvelus.

4-VUOTISSYNTTÄRIT

Alkusyksystä vietämme 4-vuotiaiden ja heidän perheidensä kanssa synttärijuhlaa. Kaikki 4-vuotiaat saavat kutsun tärkeään juhlaan.

LINNANJUHLAT PERHETAPAHTUMA

Lasten oikeuksien päivän tienoilla marraskuussa vietämme mukavaa perhetapahtumaa, jossa on monenlaista tekemistä ja lopuksi herkkupuffet.

KOULUUN LÄHTEVIEN SIUNAAMINEN

Uusien ekaluokkalaisten kouluun siunaaminen järjestetään kirkossa joko toukokuussa tai ennen koulun alkua elokuussa.